Idag började Otiz och jag på en fotgående kurs och detta kommer att bli sååå bra. Jag har inte gjort så mycket med honom när det gäller detta momentet just för att jag har tänkt på denna kursen och vill köra på det. När vi närmade oss Smådjursdepån (det är där kursen är genom vbk)…
Månad: januari 2026
Gott Slut och Gott Nytt År
Året 2025 började ju både dåligt/tråkigt med att vi var tvungna att ta bort vår älskade Gizmo. Men det var också bra/lyckligt då Otiz kom in i våra liv. Han är snart 1 år och han är verkligen en clown som ger oss många skratt.Nyår tog han med ro = han sov under 12-slaget vilket…