😥 Idag var det sista gången på valpkursen. Vi samlades vid simmhallen och det roliga var att vi kunde stå nära. Otiz, som den schäfer han är, var ju tvungen att små-gnälla och gläfsa lite. Men överlag så var de alla jätte duktiga. Elina var med oss idag och kunde bidra med lite bilder som…
Månad: juli 2025
Valpkurs dag 5
Otiz 6 månader idag💛🍰 Förlåt, jag har glömt att skriva om de sista gångerna på valpkursen, så får göra det nu. Vi började med en inkallning med störning i form av alla hundars leksaker och en stängd burk med godis och sedan skulle vi göra en inkallning genom detta hav med 2 repetioner.Båda gångerna så…