När det gäller livet med hundar är det lätt att bli självisk. Att göra vad man kan för att de ska leva längre, vara längre med oss. Men är det verkligen att göra det bästa? Är det verkligen det bästa att låta hunden genom gå den ena cancerbehandlingen efter den andra? Är det det bästa…