Hon var osäker på om hon orkade med att ha en valp nu. Men som jag förstod det på telefonsamtalet idag så kommer hon att behålla honom. Och då får jag en ny träningskompis 😀
Han ligger just nu och sover här hos mig, dvs hon kommer att behålla honom. Han heter Happy New Year ”Svante” han är 9v. http://seabirdskennel.se/valpar.htm scrollar du ner så ser du ”VALPAR FÖDDA PÅ UTNÄS KENNEL”
Herregud så söt! Vems är den?
Birgitta passar honom just nu.
Varför ska hon bara ha honom på prov?
Hon var osäker på om hon orkade med att ha en valp nu. Men som jag förstod det på telefonsamtalet idag så kommer hon att behålla honom. Och då får jag en ny träningskompis 😀
Haha – letade efter ”gillaknappen”…
Vad heter underverket, ålder, föräldrar mm…
Hälsa Birgitta och gratt till nya sambon:)
Han ligger just nu och sover här hos mig, dvs hon kommer att behålla honom. Han heter Happy New Year ”Svante” han är 9v. http://seabirdskennel.se/valpar.htm scrollar du ner så ser du ”VALPAR FÖDDA PÅ UTNÄS KENNEL”
Jag ska hälsa henne detta.